yes yes yes

Lååång dag har det vart idag..

okii kunde inte sova igår, sist jag kollade på klockan var den 5 på morgonen, inte kul! fattar inte vad som är felet på mig? gick liksom och la mig i sängen vid halv 12 men ändå så kunde ja inte somna, läste lite i boken, kollade på tv och bara skit så man tycker ju att man borde va trött.. men neeej då...
Vaknade redan halv 10 och helt död var ja, men har haft mycke att göra idag.. åkte in till stan med Stephanie riktigt längesen vi sågs.. sen har jag vart tvungen att handla en massa inför resan mest tråkiga grejer som shampoo, balsam inpackning och sånt skit..

Var inne på Åhlens och såg hur alla satt där och fick sina naglar fixade .. såg så skönt ut och bara sitta där och bli fin.. så jag tänkte att jag fan också förtjänar det! så som tur var hade dom tid till mig :D så fick mina naglar målade och fina inför Grekland imorn känns bra!   



Hur smart är det att ha spart allt till sista sek ?med packning och allt.. har ingen resväska! Tänkte låna brorsans bag lr nått och pressa ner allt.. har inte planer om att ha med mig så mycke till Grekland men därimot har ja planer om att komma hem med myckert..Har ingen bra handväska heller lr strandväska.. typiskt mig..
måste ta och tömma min kamera och sätta in bilder på datan men inte fan hittar jag ju min kamera laddare heller.. neee känns som att inget går bra för mig inför resan men men.. det ordnar väl sig till slut...

Var och klippte mig idag också, är så jävla nöjd! tack Veronica! =D

Nee nu ska jag ta och börja försöka se vad jag ska ta och packa ner inför imorn..lååång dag idag och inte färdig med hälften av grejerna.. hmm smart Mikaela!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0