Happy birthday 2 U

Oj OJ OJ vilken dag det var igår, som vanligt så började jag dagen med att försova mig som alltid, sen va det bara skynda sig in till medis för ja skulle göra min nya tattoo på överarmen, kommer dit å Tyson har förberett allt, men har en gamal tattoo på armen som ja gjorde för 8 år sen och en förstörde liksom den nya som ja skulle ha så tills slut kom vi på att vi kör en cover up och det tog då oss 2 timmar me bara placeringen, har gjort några små fjärilar och sen en massa massa blommor, satt 4 tim å pina mig men et gick bra, måste dock köra en sittning till för vi gjore bara konturerna igår så nu måste jag gå med något halvfärdigt och jag hatar det!  och jag åker ju til Grekland om 2 veckor me min Sandrita sk bli rikigt kul så måste liksom vänta med att göra färdigt den till efter det =/ känns inte lika kul men sånt e livet..

Sandritas birthday
Igår fyllde söta sandrita år- så det blev en riktigt god middag på Milano med alla tjejer ( vi borde ses oftare) sen så drog vi vidare till Reisen och va där i 5 min hehe för vi kom på att det var bättre att gå till Bauer och äta massa god desser och dricka massa goda drinkar som Rassberry Fudge mmmm såååå jädrans god! 
Sedan så blev det East och så avslutade vi kvällen på Berns och faaan vad jag har saknat våra tider som förr, man lever liksom helt olika liv och har inte tid å ses som man gjorde förr, men igår var det riktigt kul så det måste göras om very sooon! 

(De e dock mening att det ska va bilder här men eftersom den här jävla sidan inte vill fungera som det ska så får ja skita i det!)


All I'm askin' Is for a little respect

Kommentarer
Postat av: Jonna

Klart vi ska ses oftare! ;) Jag är på!

Å så måste vi ses å "jamma". Hehe

Kraaam!

2008-07-02 @ 21:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0