Container queen

hahahah ORKA säger jag bara!  Varför ska man ens blanda in någon jävla kk i sitt 5 åriga förhållande som  liksom hände för tusen år sen lr iaf 8 år sedan!!  Jag tycker synd om henne.........

Sitter hemma å packar och så ringer mob, det är hemligt nr å jag brukar inte svara men ja tänker ehh va fan ja svarar väl ... får då höra att det är en tjej som är tillsammans med en kille ja liksom träffa när jag var 14!! och han e så störd så det finns inte hahah - han påstår ju då att jag är besatt av honom och att jag sover i container och trapphus där han bor för jag vill ha han ? HAHAHAH vem fan skulle bo i en container ?  och speciellt för en äckel kille som tror han är världbäst ? NEJ JAG TYCKER SYND OM DEN STACKARS FLICKVÄNNEN SOM HAR EN SÅN IDIOT TILL POJKVÄNN- och dessutom verkar tro på alla hans sjuka lögner....Hon har nämligen ringt mig för ca 6 månader sen och frågat en massa andra saker som idioten har hittat på, jag har liksom ingen kontakt överhuvudtaget med den människan och skulle inte vilja ha det heller.... hon låter ledsen och inte vet vad hon ska göra och att jag är inte den enda tjej han säger en massa saker om, Hon säger att hon inte vet vem hon ska prata med och känner sig jätte dum som ringer mig men att de känns skönt att prata med mig.. jag fattar ingenting jag.. det kan ju inte va kul och inte ha någon att prata med så man måste ringa någon idioten träffa för 8 år sen =S neeee vilken jävla dag säger jag bara.... jag säger bara en sak, läs boken DUMPA HONOM! jävligt bra bok för er tjejer som inte fattar att han är inget för dig!  allting stämmer så sjukt bra i den! Gå vidare...


För övrigt så har jag vart hos läkaren idag och har förmodligen magkatarr =( inte kul men men jag hoppas på att proverna visar något vettigt svar nästa vecka .....

Tack och lov för att Stephanie kom idag och har hjälpt mig med att packa, tack tack tack babe!!,  ska ju flytta tillbaka till underbara Solna nästa vecka och ja läääängtar så sjukt mycke!!!  Kul också att man ska upp kl 6 imorn för jag öppnar på jobbet, drygt spec när ja sov till halv 2 på dagen idag hahah så de kommer ju inte bli lätt att somna men men.....

sen så vill jag bara säga till mitt kära ex Miss A - I löve ju =) hihi


White Trash Beautiful, Container Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0