Dagens är ute!

Asså orka säga att en dagens är ute?  jag menar man får väl fan dricka vad man vill? jag beställer inte in en drink bara för att den är inne lr populär! Jag dricker det jag tycker är gott och sen om det är inne lr ute skiter jag fullständigt i! haha orka va en bartender som kommer med den kommentaren....stackare.

japp så har jag idag överlåtit min lgh nu, känns riktigt bra å slippa nacka forever=)
Va inne på Kilroy för att höra om försäkringar å så till min resa och ja kan ju säga att de fan inte är billigt kul att de kommer att kosta mig 4500 typ, visst de e ju kanske inte så mycke om något skulle hända under resans gång men iaf! mycke och bara hosta fram just nu men men thats just life!


Kommentarer
Postat av: Ankan :P

U GO GIIIRL....DRICK DAGENS!!!



Eller i ditt fall just nu....cola

2008-06-28 @ 06:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0