=)



Var hos läkaren igen idag, och har ju magkatarr men jag blir så arg för det finns tydligen inga tabletter som hjälper förutom alveon och några andra jag ska äta i tusen år, och dom sa väldigt tydligt att jag inte får dricka alkohol på ett bra tag, känns ju inte så jätte kul och gå ut på krogen och beställa in ett glas vatten men då tänker väl ni där hemma att man kan hålla sig inne och att man inte alltid måste gå ut, mmm visst går det men jag tycker fan inte det är kul att sitta inne en fred lr lördag kväll =/  men som tur är så ka ju jag ha kul utan alkohol kanske inte lika men men, alla e vi olika antar jag...

Har städat ur hela min lgh nu så det var sista dagen i nacka- woohoooo finally!! känns så jävla skönt men samtidigt lite sorligt har liksom haft min lgh i 4 år nu, men det kommer något gott ur det hela om 3 månader drar jag iväg på min långa resa =D 




A hungry little boy with a runny nose
plays i the street as the cold wind blowes

Now take a look at you and me
are we too blind to see
or do we simply turn our heads
and look the other way ?


Kommentarer
Postat av: annica

Jag gillar dina dikter/ texter...MER SÅNT i mikkis blogg!!!! =))



hihi

2008-06-27 @ 09:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0