Finally!!

Äntligen, nu är det bara 2 dagar kvar på jobbet =) känns riktigt skönt faktist.
Den här dagen har vart så lååååång, öppna på jobbet så börjar riktigt tidigt då... å igår kunde jag inte sova så ja höll mig vaken hela natten å gick direkt till jobbet, jobbar hela dagen å sen är det bara att åka hem och fortsätta packa, känner mig så jävla stressad!! har sjukt mycket kvar att packa och ska flytta på måndag och har ingen som kan hjälpa mig hahah får väl åka tåg å buss hahahah neee men de går ju inte riktigt men det löser väl sig hoppas jag..

Fick ett riktigt bra erbjudande idag från Annica och hennes kära man, att ja kan flytta in där under sommaren vilket är skit bra plus att jag får ja va  med underbara Milo som e sååå sööööööt!! Har sagt att jag ska tänka på saken iaf...

neee en tråkig dag idag och en lång, nu ska ja nog ta å hoppa in i duchen och sjunga lite hihii, sen blir det nog natti natti för lilla mig och Rocky :P



              ZzZzZzZzzZzZzzzZ
            vi e så söta när vi sover :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0