Fucking jävla ipod!

åhhh jag blir så jäva irriterad!  oki jag är inte så teknisk av mig och e inte den som ska ha det nyaste, fick för några veckor sen min lillebrors gamla ipod för han hade köpt den nyaste touch såklart :P iaf, jag blir så arg, jag vill kunna ha spellista på ipoden och det ska gå å ha men neeej då fungerar de??? liksom lite jobbigt när du har över 400 låtar och inte alltid e så sugen på att leta fram låt du vill höra, åhh nej jag blir så arg så arg!! Jag får helt enkelt gå ner till fucking jävla teknik magasinet imorn och bäst för dom stackarna som jobbar att dom kan hjälpa mig.. annars blir mikkis inte glad =(

Favvo låt ikväll : Bullet for my valentine- all these things i hate
(dom har riktigt många bra låtar, love them!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0