hmm...

Har tänkt lite och kommit på att jag hatar den här känslan när man verkligen saknar någon, lr några rättare sagt! När man förlorar kontakten med folk man verkligen tycker om och bryr sig om, jag vet att det är lätt att glida ifrån varann när man flyttar och reser men va faaan, känner mig liksom lite utanför, för jag vet att ni har kontakt med andra bara för att dom kan komma och hälsa på er, jag vet att jag har lovat och hälsa på er resa MEN det är inte alltid så enkelt som man önskar det var ibland, har liksom inte haft det bra ekonomiskt och då kan man inte göra så mycke =(  tycker bara det känns trist att ja inte kan få samma uppmärksamhet, men antar att de e dumt att tänka så men det är faktist så jag känner.....
Längtar sjukt mycket till 4 oct- thailand, kambodja, malaysia, indonesien, bali, australie =D ska bli sååååå sköööönt!


jahap då har man jobbat klart sin sista dag på jobbet nu också, det känns bra men jag kommer ju sakna alla söta barnen sjukt mycket, deras små skratt som får en att skratta, deras kramar som värmer dom dagarna man inte alltid mår så bra... men men thats life antar jag.. =/

Fredag= Date med my little monkey (jessie) hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0