hmmm...

Sååååå tröööött just nu...Oki, igår va man kanske inte så jävla smart som bestämde sig för att gå ut å ta en öl, då jag skulle upp tidigt och flytta...och som alla vet så blir 1 öl väldans fort till 15 öl hehe... sååå man kommer hem 3 på natten och klockan ringer 06:00 inte så jätte kul då man fortfarande är full, så jag bestämmer mig för att sova lite till, det blev dock bara till 08:00 men men, en riktigt jävla lång dag som man säger så...en massa spring upp och ner för en massa trappor, tunga lådor =/ men nu är det gjort iaf!  Men tack och lov för Elina och Astrid som var min flytthjälp idag =D
Nu återstår ju bara den här jävla städningen men men de kommer nog gå bra får jag hoppas på.

Jag måste bara säga att ja blir så arg på jävla Aircall, det är fel på min mob hela jädrans tiden!! och inte fan har dom låne mob inne som man kan låna, nej nej nej det ska man få fixa själv å inte fasiken finns det någon med en extra mob..inte så kul och ha en mob som man aldrig kan prata i för det bryts ca tio gånger på typ 1 min skit kul.... och inte ska de gå och ringa upp heller..neee hur svårt ska de va och få sin mob fixad ? ja kan liksom inte spriga till aircall varje dag för att se om dom fått in en mob till mig.... nej jag blir bara så arg på detta...


Neeee nu ska man ta å hoppa in i dushen och sen dega i soffan och inte göra ett piss mer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0