Just like the sun, lights up the earth, you light up my life!

åhh ja blir så trött på att må så här hela tiden, att vara deprimerad och ha ångest över allt hela dagarna är inge kul,
och ingen förstår hur dåligt jag mår, ingen förstår min oro.......................... Förutom min annica! vad skulle ja göra utan dig? Just like the sune lights up the eart, you light up my life!  Det är så skönt att ha någon som faktist förstår en ibland och som inte säger som alla andra att allt kommer ordna sig, allt gör faktist inte det på en gång som alla verkar tro? men men man kan ju inte gå å va irriterad på allt å alla hela tiden , men tyvärr så är jag det väldigt ofta..


Finally!!


Imorn så ska ja göra ännu en till tattoo =) längtar längtar längtar!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bäääjbyyy jag e din andra hälft.... =)

2008-06-09 @ 21:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0