My Lovely Shoes

Idag köpte jag v'ärdens snyggaste skor =)
köpte såklart ett par likadana till jessie för jag visste att hon skulle älska dom plus att hon fyller år snart så de blev en tidig födelsedagspresent... jaa å vi kommer se likadana ut me det gör vi ju alltid ändå, skulle handla ett linne idag och gissa vem som redan hade det ? joo my little Monkey såklart vi har alltid likadana kläder på sig men så får det bara vara vi har helt enkelt en jävla bra klädstil haha!

Längtar tills ikväll då blir det äta på Kamarina, värdens godaste grekiska resturang! Älskar allt med Kamarina, jag och jessie tänkte att vi skulle testa på något nytt för vi går alltid och äter där och har nu gjort det i tusentals år MEN ör det första så är vi så jävla kräsna haha för det andra så är det billigt, för det tredje så är det väldigt god mat speciellt deras goda potatis som dom har mmmmmuuuuuummms =) Jag menar det är ju bättre att va på den säkra sidan ;)

Idag ska ja bada min lilla Rocky och det kommer han inte tycka om men men sånt som måste göras ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0