Orka

Jag måste bara säga att jag verkligen stör mig på folk! idioter som inte är diskreta liksom, va ute och åt på kamarina igår, såå jävla gott!! sen så drog jag till snaps där jag träffa Annica och Irene vilken var kul, sjukt längesen jag såg Irene så det va kul å träffa henne, men iaf åter till alla idioter, går av tåget på väg hem upp för rulltrappan och där står ett äckligt jävla par som bara rå glor på mitt ben, jaa jag har en stor tattoo som går över hela benet men ja menar man behöver väl inte tappa ögonen för det ? och sen så ser och hör jag hur dom viskar en massa skit- hallåååå jag står liksom trappssteget bakom er, jävla dumma idioter alltså! ja menar ska man snacka skit om någon lr något så 'är det inte så smart och göra det framför personen.... åhhhh dom bara irriterade mig! Fula va dom också så dom passa ju bra ihop!!

Och så ska ja berätta att ja haft min första fredag utan alkohol eftersom ja inte får dricka pga min jävla magkatarr! =/ men det va helt oki kväll ändå, satt där med mitt stora glas cola med en liten lime bit i, gott gott och det bästa av allt var ju faktist och vakna och inte va bakis, det var nog det enda positiva med det hela hahah jaja... nu ska jag dra ner till centrum och hälsa på Gåsalin på cafet och äta värdens godaste tårta mmmm............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0