Svensk sommar = skit

Sommar  i sverige är ju verkligen skit! jag och en kompis från jobbet skulle mötas upp idag för att luncha på söder och så skulle jag ta med mig min söta lilla Rocky för hon har inte sett honom, vi hade ju då planerat att sätta oss på en uteservering pga att jag har med mig hund,kommer fram till medis  och sätter mig på uteserveringen på Cozy och det tar ca 2 min och sen så börjar det åska och sedan ösregnar det och det var fan inte lite heller, helt galet! tur att det fanns tak ute säger jag bara men det hjälpte liksom inte så mycke när det blåser, så vi satt ju då där inlindad i två filtar var och drack lite te och blöta som faan..... och stackars lilla Rocky som frös =( han fick sitta i mitt knä med filt han också sen;)

Det är liksom 1juli imorn och det känns inte som sommar alls, har ingen sommarkänsla =/ skit trist, jag vill liksom kunna gå å lägga mig och sola lr va ett gäng å grilla.. men de e ju inte direkt sånt väder ännu känns det som.. lr aa grilla går ju alltd men finns ju inga som vill.......well well jag ska ta å gå ner till teknik magasinet snart och höra om min fucking jävla ipod tänkte jag, och hoppas verkligen dom kan hjälpa mig.. ska nog köpa nya hörlurar också, om jag hittar några bra...

Nu är det iaf inte långt kvar tills jag åker till grekland med sandrita =D ska bli så skööööönt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0