Tattoo girl..

Åhh vilken stressig dag, jag börjar ju såklart dagen med att försova mig, så jag har 10 min på mig att packa väskan, klä på mig, borsta tänderna å springa som en jävul ner till bussen.. not funny...  men men tar mig igenom dagen på jobbet har bara 8 jobb dagar kvar- wohooooo =D
Efter jobbet så måste ja stressa till tvärb å sen till skanstull för jag skulle ju göra min tattoo idag! fan som jag har längtat hihi... kommer till Infamous (jävligt bra ställe!!) får se skissen och blir helt in love, den är perfekt, den perfekta minnes tatueringen som ja kan göra för min kära Mocka (miss u)

Jag har ju såklart gått och vart nervös hela dagen för hur ont det kommer att göra, sätter mig i stolen och Tyson (the tattoo guy) börjar köra och faan asså jag har ju gått hela dagen å vart nervös i onödan för de gjorde ju inge ont alls om man jämför med mina 6 andra tattoos, oki alla har ju inte gjort jätte ont men iaf 4 av dom har ja pinat mig igenom =D men men vill man va fin får man lida pin!

Nu har man ju bara 5-6 st till man vill göra klart sen är jag färdig med min



Just like a tattoo i will always have you in my heart!

Kommer upp bättre bild snart ;) men ett litet smakprov iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0