String-Hipsters-Hotpants ?

Jahap då va det äntligen fredag!!  åå nu har jag bara 4 jobbdagar kvar =D
Kommer hem från jobbet å det finns äntligen tvättid å ja kan ju säga såhär... de e inte ofta man får tvättid i detta jädrans hus.. men men kul å tvätta en fredag men what 2 do ? Jag menar nu har jag fan fått gå runt i string 2 dagar ååå de e fan inte skönt haha!   Jag förstår mig inte på dom som går i string,lr hur någon ens kan tycka det ä skönt ? för det är det fan inte... å hur jag har tyckt det fattar ja inte heller.....nee ja tackar då för ett par sköna hotpants lr hipsters såå mycket skönare och sexigare också... ååå va faaaan jag förstår inte varför string ens finns, det borde förbjudas helt enkelt!

Iaf så va jag å fyllde i min tattoo på benet  igår hos Kim, plus att det blev ett litet G bakom örat också, skit snyggt om man nu själv får säga det ;) yes im addicted 2 tattoos!  å jag bryr mig faktist inte vad alla andra tycker om det.. tattos är fucking hot!!

Neee nu få man se vart denna kväll slutar då, ska iaf gå å färga mitt hår nu..

Lördag = Annica Date


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0