Som Tarzan I Lijanen

Jahap då var den här helvetes dagen avklarad den också då, nu har ja äntligen bara 6 dagar kvar på jobbet =)  ska bli sååååå skönt att slippa det, men kommer ju såklart sakna alla söta, underbara barn =/  men jädrans vad ont jag haft på armen på min tattoo idag då, liksom inte värdens smartaste ställe å tatuera sig på kanske när man jobbar som man jobbar, alla har kommit åt och rört den vilket inte är så jätte bra då den bara är 1 dag gamal, å vi ska inte ens tala om när ja va tvungen å bära alla ledsna barn på armen.. ja ni kanske tänker varför inte bara bära med andra armen ? neee för ja kan fan inte göra något med min vänster arm de blir liksom helt fel för mig + att jag har ju en jävla helvetes skada också men men men what 2 dooo?

Måste ju bara säga att ja är så Jävla Nöjd med min nya tattoo, i just love it!
imorn ska jag faktist tatuera mig igen längtar fast ska bara fylla i en som jag har på benet och så blir de kanske en liten ny grej ;)  mammsen är ju inte så jätte impressed på alla mina tattoos men hon tycker ju iaf om några, brorsan tycker jag är hel crazy men men jag är helt enkelt en tattoo girl som älskar tattoos å har alltid gjort och kommer alltid att göra!

Blev så jädrans glad inatt när ja la mig i sängen och såg att det var Rocky 2 på tv =D det är nämligen en av mina favvo filmer sååå tonight blir de att se Rocky 3, har hela boxen men min dvd vill ju inte ta dom disc så aaa....får se dom på nätterna helt enkelt....
men kom och tänka på min lilla Rocky (min älskade franska bulldog)  jag saknar han så mycket, har han hemma hos mammsen just nu för jag inte haft tid pga av mitt jävla jobb!! =( men snart så om 6 dagar kommer jag ha all tid i världen åt honom.... lr iaf tills 4 oct för sen drar ja ut på min långa resa =D -- woohooo

My sweety!!
Min bebis =)      






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0