back in thailand!

sa da var vi tillbaka i Thailand igen, skont! 

Akte fran Bali Mandags morgon och kom fram till Krabi runt 1 tiden! sen fick vi aka buss i 4 timmar och sedan blev det nattbat till Kohpangan! sa halv 6 pa morgonen var vi framme, inte sa jatte rolig tid men men skont att vara tillbaka tycker jag!

Just nu ar vi i Had Rin och pa onsdag ar det fulmoon partyt som vi ska ga pa, stor fest pa hela stranden tror det kommer blir riktigt kul!!

iadg har vi dock daligt vader vilket inte alls ar sa roligt och har gatt runt nu i nagra timmar och leta boende, dar vi bor nu ar helt oki eller egentligen bra bungalow forutom deras dumma regler! man far inte ha en enda flack pa varken handduk,tacke lakan eller nagot for da blir man skyldig dom massa pengar vilket jag tycker ar helt idiotiskt! jag menar sant e skit enketl att de kommer lite smink eller bara vad som helst men men, vi hittar bara massa dyra stallen och vi vill leva sa billigt som mojligt just nu och verkligen snala men vi far helt enke;t se hur det blir!

skont att vara tillbaka iaf,


jAG MASTE ANDA SAGA ATT DET BASTA I BALI VAR ATT FA BADA OCH LEKA MED DELFINER!! HELT UNDERBART!! DEN DAGEN KOMMER JAG KOMMA IHAG RESTEN AV MITT LIV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0