confused

Jag kanner mig splittrad just nu.. Jag borde ju egentligen njuta av varje sekund pa den har resan vilket jag inte gor.. mar skit daligt just nu , jag har san hemlangtan sa ja dor, vet inte om detta ar normalt? brukar man ha de? tanker man pa dom hemma i stort sett 50% av tiden ?

Men samtidigt vet jag att ja skulle angra mig enormt om jag akte hem nu, jag vill ju till australien och vara dar iaf en manad.. och det ar lite over 1 manad tills ja ska dit, vilket inte ar sa jatte langt.. 3 janurai aker vi till sydney och snart ar det december.. sen januari och februari ska vi jobba och kanske mars ?   Nej jag ar splittrad i tusen delar just nu...


Saknar alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0