///

Vet egentligen inte vad jag ska skriva..............

ar i kohpangang och det ar sa daligt vader och trakigt!!  Finns ju ingenting att gora, det har verkligen sporegnat nu i felra dagar hela dagarna och hela kvallarna och det ar inte lite heller... igar var vi utan el nastan hela dagen och kvallen sa vi satt med levande ljus i rummet och aaa hade det val oki alla 4, sen kom det tillbaka for en stund och sen forsvann det igen... jag skulle tycka det var oki om det var molnigt och sa men att det regnar hela tiden gor att jag blir galen!

har iaf bokat biljett till Koh samui pa tors sa jag jessie pettan och jeppe aker tillsammans och vi alla 4 kommer val ma som i sondags med tanke  pa att det ar full mooon pa ons hehe men men de gar sakert jatte bra..


saknar alla hemma jatte mycket, spec nu nar vi inte har gjort nagot hara det kannss som att man lika garna kan vara i sverige med sina vaner och familj istallet for det har... jag vet att det kommer bli battre men anda, det kanns ju jobbigt nu nar vi haft det sa har i 1 vecka snart....  men men de blir nog battre pa full moon! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0