Full Moon!!

Full moon var riktigt bra, sjukt mycke folk som var pa hela stranden och javlar vad vissa folk redan var dackade kl 10 pa kvallen, men inte vi inte hihi, det vart en massa buckets och vodka redbull..

Ja kan ju saga att desto fullare vi blev desto mer kladd hade vi pa oss, man kan ha kropps farg som lyser i morkret och oj oj oj det hade vi, massa peace marken, sverige flaggan och hjartan hihi... har tankt och satta in bilder men eftersom internet alltid e sa segt blir de aldrig av men ska foroska!!


Dagen efter Full moon var ju inte lika kul kan jag saga, jag jessie pettan och jeppe skulle aka till koh samui dagen efter tidigt pa morgonen, Bakis och sa e jag sjo sjuk de va ingen kul bat resa! for boten den gunga sa jag trodde jag skulle do, blir sjo sjuk bara tanken pa den dagen .. usch usch usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0