Ko ost och Nudlar, mums!

Jag maste saga att jag tycker att det ar lite konstigt hur javla daliga folket har i vietnam och kambodja ar pa engelska, 89% kan knappt saga Hello?
Hur jobbigt som helst nar man ska leta efter saker och ting och foroska hitta sjalv for det finns ju inte direkt nagon man kan fraga,  Ne jag sager da det att Thailand har vart bast! Folket dar bryr sig mer om sina turister och dom kan minst 2 ord engelska, och forosker alltid hjalp en och vill att man ska ha det bra och vara nojd me saker och ting.

Kambodja och Vietnam ar dom inte alls lika omhandertagna med sina turister och forosker verkligen lura en pa pengar, det anda dom tanker ar pengar pengar pengar, och ar inte alls lika trevliga och glada.. ne ska bli skont att aka tillbaka till thailand :D


Nagonting som vi atit mycke av just nu ar Baguette och kommer ni ihag ost med en ko pa? som ar i sma trianglar? jag kommer ihag att jag alltid at det nar ja va liten, mmm de ar sa gott!!
Baguette med Ko ost pa och en tomat skiva, de e lunchen idag det.. Det anda positiva med dom har tva landerna ar att dom hadde det iaf :P, tyvarr sa har ju inte thailand det, dar blir det kopp nudlar for 5 kr :P


mums!    Kopp Nudlar som vi lever pa just nu, billigt och gott!


Kommentarer
Postat av: www.annic.blogg.se

Ja den där kogrejsen e jättegod!!

hehehe :P

harom inge goda chips o så?

2008-11-27 @ 08:28:21
URL: http://annic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0