Koh Tao

Kom fram till koh tao igar pa dagen och ja kan saga att ja fortfarande mar daligt efter bat resan :(
fy fan den va inte rolig den tog ca 2 timmar vilket inte e sa mycke men for oss som e sjo sjuka e de valdigt mycke speciellt nar dom gungar sa man tror baten ska valta.. och jupp jag spydde hur pinsamt som helst men jag madde verkligen inte bra, och iagr sa madde jag piss hela dagen och kvallen...

idag e ja lite battre men mar fortfarande daligt, plus att ja borjar bli sjuk :( vill bara ligga ner och sova hela tiden men de e sa varmt och dessutom valdigt trakigt att bara ligga och stirra i taket..

vi har iaf plner om att aka till kambodja och vietnam snart, ska bli kul och fa se lite mer, allt har i thailand ar ju egentligen same same, fast helt underbart saklart! men i kambodja och vietnamn kan man se lite mer :)

idag har ja atit tuna sallad haha chock for er dar hemma va for jag hatar egentligen tonfisk men men de gick ner,,,



miss u alla dar hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0