Long way 2 cambodia

Just nu sitter jag i bangkok och vantar pa nasta buss till kambodja................

Akte fran koh tao idag kl 2 pa dagen med en javla bat som tog tre timmar till chumpon, och fy fan vad det gugade till och med jssie som inte e sjo sjuk madde riktigt javla daligt, ja som blir dalig bara ja satter min fot pa en bat.. jaa ni kan ju tanka er hur jag madde, jag spydde :( jag brukar aldrig spy men fy fasiken vad daligt ja madde...

sen efter bat turen var det sitta och vanta 3 timmar pa nasta buss till bangkok som tog oss 7 timmar, inte heller kul da ja e aksjuk ocksa och rean madde daligt fran baten... och just nu ar vi i bangkok och vntar pa nasta skit buss som ska ta oss 13 timmar!  FY FAN sager jag bara,

jag har dessutm hort att de ska va riktigt daliga vagar och att bussen kommer hoppa och guppa som fan .. kul? NEJ!   men detta ar sant som ingar i den har javla backpackingen antar jag.. men usch mer bat vill jag verkligen inte aka.. jag borjar nasta grata bara tanken pa hur manga fler batar jag maste aka igen :(

Just nu sitter jag och mar skit illa och det bara snurrar i huvudet pa mig, vill bara lagga mig och sova och fa bort detta illamaendet nu nu nu nu nu.................


upptaderar lite mer senare om hur det gar for oss i kambodja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0