Ont!

Jag har sa javla ont i min fot!!

och varfor da? jo det ska jag beratta....  Pettan och jeppe kom i lordags vilket var efterlangtat, sa da javlar blev det bucket och massa fest, problemet ar bara att jag tog en bucket for mycket och en shot inte bra!  Hade skit kul hela kvallen dansa och var helt galen... fram tills vi markte att pettan hade tappat sin planbok sa da skulle vi ga och ringa och sparra kortet 4 st skit fulla apor typ haha inte sa lyckat kan jag ju saga, jag ringer hem till min kara mor sa hon kan hjalpa och sparra at pettan for de e enklare da vi knappt eller jag knappt kunde sla ett ratt nr eller se siffrorna pa mobilen, jag gar och tar ut pengar pa bankomaten for att fylla pa mobilen och sa helt plotsligt efter jag tagit ut pengar e mitt visa kort ocksa borta!  FAAAAAN!!
och inte nog med det har jag trampat pa nogot som gjort att under hela min stor ta har jag ett stort ackligt kottsar som jag inte ens kan ga med och som kommer ta evigehter att laka :( inte kul alls..

Jag vaknade med min onda fot, 3 stora bla marken pa knana, ett blamarke i handflatan hur nu de kan ga, 2 sar i handen och ett stort blamarke pa hela rumpan som gar upp mot ryggen plus en helt skadad nacke, En javligt hemsk sondag blev det kan jag saga er! Tror jag aldrig vart sa bakis i hela mitt liv haha men kul var det i lordags fram tills de trakiga hande  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0