Saknar er!

Saknar er dar hemma sa sjukt mycket!!

Mamma

Michell

Rocky

Annica

Lina

Stephanie

Sandrita

Elina

och alla alla alla!

Jag saknar maten!!  jag forstar inte hur alla kan saga att ohh ni kommer ata sa god mat... for det forsta all thai mat ar precis likadan och smakar inte gott ich jag har faktist smakat och testat massa! pizza vet dom inte hur det lagas for dom kan inte gora en botten.. pasta kan dom inte heller,.... neej jag har vart borta lite over en manad och jag saknar maten sa extremt mycket!!

Jag saknar att ligga brevid min Rocky och hur har ligger och snarkar,,jag saknar att vara pa Gasas cafe pa morgonen nar ingen annan e dar, jag saknar god frukost, lingongrova, keso juice svensk ost!! eller bara gott brod for det finns inte hara!! ... ohh jag saknar sa mycket spec nar man har sa mycket tid att tanka i det har skit vadret ...


Saknar allt med Sverige just nu!

Kommentarer
Postat av: annica

Åh när du kommer hem ska köpa lingongrova till cafet så kan vi sitta här o äta...hihih...saknar våra mysstunden. =))

Haha o de där med kackerlackan,...hihi kan se dig framför mig när du står där o skricker för att du e så rädd.. hahaha =)) GULLIGT

2008-11-11 @ 09:45:39
URL: http://annic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0