Slyna?

Oki jag maste bara fa ur mig denna agression jag har!!

For er som inte vet vilka pettan och jeppe ar sa ar det tva killkompisar till mig och jag och pettan hade nagot for over 3 ar sedan!! men har vart bra kompisar anda och thats it!

for nagra kvallar sen sa hade pettan sagt till jessie att han och jeppe tycker att de e jobbigt for pettan har fatt sa mycke ragg men att jag och jessie forstor for dom for att alla tjejer tror vi e par? och pettan mena pa att han inte vaga gora nogot eller saga nagot for han har trott att jag ar kar i honom!? HALLA DE VAR OVER 3 AR SEDAN! jag har fan haft 2 forhallande efter det och  ledsen att behova saga de har men Halvfeta blonda langhariga killar ar inte direkt min stil for 5 ore! nej nej nej.. jag blir sa arg

sen sa han drygt att jag och jessie ser sa himla vanliga och att killar vill inte ha sana tjejer som ser ut som oss? och att dom vill ha smala tjejer som e netta? sa vi ar tydligen tjocka och inge snygga alls och ser helt vanliga ut, tack for den sager jag bara, for de kom ju fran ratt kaft liksom!!  Hur fan kan man saga sa till nogon?

Sen bli sur for att kl ar 6 pa morgonen man e skit trott ligger i sangen och han fragar om han far sova over, sjalvklartmen nej nej da far vi skit for att vi inte orkar ligg aoch prata seriost om livet? och for att vi ville sova nee da fick vi hora att vi var dryga och hur han smallde i dorren och gick?  OMOGET PETTAN!!

Och inte nog med detta sa han att koh tao ar absolut ingenting for mig ch jessie att vi inte alls skulle passa in for d e ebara folk som dycker som ska aka dit, skit snack!

Och imorse knacka de pa dorren tidigt och da sa dom att dom skulle aka till koh tao och fraga om vi skulle med for det forsta visste dom att vi sov och att vi inte ens kopt biljette och vi vet att deras plan var att aka utan oss men de e sa javla omoget och inte ens bara saga att dom vill att vi ska skiljas at de e inte sa att vi skulle bli ledsna!

Pettan sa ocksa att ja va en javla slyna! vilket gjorde att den manniskan inte langre ar min kompis, pettan om du laser detta sa va de javligt lagt att saga nagot sant, men men jag antar att alla ar olika och formodligen betyde varan vannskap ingenting, det har markts ganska sa tydligt pa denna resa!!


Kommentarer
Postat av: Jasmine

HAHAHAHHAHA halvfeta långhåriga blonda killar hahahahaha bästa kommentaren någonsin mika!! hahahahaha



för övrigt hoppas ni har det bäst där nere!

kram Jazz

2008-11-26 @ 08:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0