Snorkling!

igar var forsta gangen jag snorklade och jag fattar inte varfor jag inte testat det tidigare det ar hur kul som helst :). lite jobbigt och laskigt tycker jag att de e men faan kul som attans! Blir dock sjo sjuk av det saklart vilket ja blir av allt, jag e sjo sjuk, flyg sjuk och aksjuk inte kul nar man backpackar, speciellt inte nar det sitter i sa lange, jag mar liksom daligt 1 till 2 dagar efter :(

Men det var iaf en kul grej och snorkla och se massa fiskar sa nara sig hihi, och sa hyrde vi mope for att aka ri\unt och se lite men tyvarr sa va alla vagar sa javla daliga sa man kunde liksom inte ta sig nogonstans sa de va lite synd men men, en lyckad dag iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0