yes yes yes

idag har jag faktist atit tonfisk sallad och alla som kanner mig vet att jag inte gillar tonfisk har aldrig gjort det men det var faktist oki, sen har ja atatit fried rice med gronsaker men det smakade verkligen thai.. inte lika gott men billigt!

om nagra dagar sa kommer pettan och jeppe til kohpangan ska bli riktigt kul! har ju inte sett dom pa nastan 2 ar tror jag, nee det blir kul tycker jag..

saknar min rocky som fan, saknar alla hemma som fan just nu men men jag vet ju att dom finns kvar men anda ibland vill jag bara ligga hemma i min sang med rocky och ha familjen och vannerna i narheten, saknar verkligen det,
Sant att man inte inser hur man har det forns man kommer ifran allt..

tanker pa er dar hemma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0