Bali Bali Bali

Nu har vi antligen kommit fram till Bali och det var inte enkelt!

Borjade med att vi skulle aka fran Krabi till Kuala Lumpur och edan byta flyg fran Kuala Lumpur till Bali,   Kommer fran till Kuala Lumpur 2 pa dagen och ska vanta 4 timmar till nasta plan men da visar de ig vara fel pa planet a de blir forseningar och slutar med att vi sitter pa den dar javla flygplatsen fran 2 pa dagen till 1 pa natten!! Inte kul alls men men nu har vi kommit fram och jag maste saga att jag tycker mer om Thailand an Bali, vi ar pa Kuta Beach och bade jag och jessie tycker det ar alldeles for mycket charter kansla over det hela, men vi har tankt och gora lite utflykter nu under dom har dagarna men jag saknar faktist Thailand! 

Manniskornna i Thailand ar mycke mycke snallare,trevligare och mer glada, indonesiera ar mer dryga och inte all lika trevliga!! Men alla tycker ju saklart olika om alla stallen, jag gillar thailand much more!!

Langtar tills vi ska till koh phangan och ga pa full moon party! tror det kommer bli riktigt kul!


Lite jobbigt att  mitt thai nummer inte fungerar hara i Bali a ar utan mobil vilket jag inte all gillar men men de e ju bara lite over 1 vecka!!


blir mer uppdateringar efter vi gjort lite har pa bali :)

byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0