En bra nyhet!

Kom pa att jag fick reda idag pa att Pettan och Jeppe 2 killkompisar som har seglat runt nu i nastan 2 ar ska till thailand samma tid och samma stallen som oss! Kanns skit kul!!!!!!

Har ju inte sett dom pa sa himla lange, jessie daremot verkar inte lika glad hon vet vilka dom ar men aa, alla manniskor ar ju inte lika oppna och trevliga som vissa andra!

Min resa vill jag ma bra, va oppen for nya manniskor och bara ha det kul!

Langtar jette mycket tills ja far traffa pettan och jeppe iaf tror de kommer bli skit kul, ser hur vi alla 4 sitter pa nagon strand bar med en varsin bucket :D  faan vad ja saknar mina buckets fran phi phi!!


Neee nu ska ja tillbaka till hotellet och hamta pengar for att sedan ga runt och leta lite har efter nogot kul att hitta pa, sen fa vi se om vi akre redan nu pa ons eller tors annars blir det nasta mandag som bokat, men ser nog helst att vi redan aker nu nu nu!!


Kommentarer
Postat av: Pettan

haha forstar att hon inte gillar mig ;)

Men d blir nog bra.. Nu far du se till att svara pa facebook! PUSS

2008-11-01 @ 09:18:33
URL: http://www.syhunk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0