Gåsalin + Åsalin

japp igår så kom Gåsa över för vi skulle ha en liten hej då middag, riktigt mysigt måste jag säga, det blev potatisgratäng med qorn och sallad med fetaost och tzatziki =) mums!

Kommer sakna Gåsa så himlans mycket, men jag kommer ju faktist trots allt tillbaka! =D

Var faktist skönt och bara vara hemma igår, har vart ute 2 dagar i rad och ätit och festat och det är kul det med, men skönt med en liten lugnare kväll..

tack Gåsa!!                                                                             
Till Gåsalin

Keep smiling, keep shining
Knowing you can always count on me
Fore sure
Thats what friends are for
For god times and bad times
Ill be on your side forever more
Thats what friends are for

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


You've Got A Friend---carole King,Celine,Gloria,Shania



Kommentarer
Postat av: annica

h va jag kommer sakna dig...o nu ännu mer eter detta blogginlägg av dig. jag älskar dig



du e ju min syster. puss puss pusssssss

kommer tänka på dig varje dag.



love u

2008-10-03 @ 19:40:47
URL: http://annic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0