Hemlangtan!

Nu pa sistonde har jag haft jatte mycke hemlangtan, hade inte det i Thailand med har pa Bali har ja haft det sen jag kom, vet inte om det e for att jag inte trivs har eller vad det kan vara, sitter och tanker alldeles for mycke pa kvallarna, vi har liksom valt att inte festa sa mycke har eftersom partyt har inte e som vi gillar det, massa stora disco stallen e inte riktigt mn grej, vill ha min bucket och sitta pa strandstallen pa en matta och mer avslappnat folk!

Det gor ju att ja har massa tid att tanka pa kvallarna vilket jag inte gillar, jag angrar inte alls att ja salde min lhg och och att ja kommer hem till nada gor mig inget men jag far anda massa angest!
jag vill inte ma dakigt nar ja kommer hem vilket ja tror att ja kommer att gora men jag VILL INTE!
ibland funderar ja pa om e inte racker att komma hem januari februari kanske? men sa vill ja inte fira min fodelsedag i sverige? 

Nee ja vet varken ut eller in just nu.. far se hur lange pengarna haller och hur allt gar helt enkelt!  =/

saknar min Gasalin!

Kommentarer
Postat av: gåsa :P





Mikkis!! kom hem när du vill...jag finns här för dig...och alla vinkvällar :P

Har bloggat om dig o mig...hehe..¨gå in o titta!!!!

jag saknar dig jättemycket. längtar som fan :P

som sagt...vill ju prata med dig om massa saker hihihi känns tomt att inte kunna ringa dig o bara babbla på när de hänjder nått kul eller tråkigt.

LOVE U

2008-10-31 @ 21:10:45
URL: http://annic.blogg.se/
Postat av: www.annic.blogg.se

jag saknar dig dig dig dig dig

kom hem nu nu nu Har bloggat om dig o mig...hihih kolla på min blogg.

saknar o bara kunna ringa dig när nått kull eller dåligt händer.

PUSS PUSS PYUSS JAG ÄLSKAR DIG

2008-10-31 @ 21:13:10
URL: http://annic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0