Idag aker vi!

yes idag bar de av mot bali!

sitter just nu och vantar pa att baten fran phi phi ska aka 2 timmar kvar och kan ju saga att tiden gar sa sakta, vadret idag ar inte alls kul, jatte molningt och ingen sol, fast ratt skont men anda trakigt, kommer ta baten till Krabi och sa maste vi overnatta dar, sa egentligen kommer vi inte till bali forns torsdag men anda!

Det forsta jag ska gora pa krabi ar ata pa MC DONALDS!!! har vart sa sugen pa de nu i 2 veckor och pa phi phi finns ingen javla mcdonalds, faan va gott det ska bli!

saknar min Annica, min Rocky, Min Mamma, Min Lillebror Michell, Linda, Mary, Lee, stephanie, sandra!! Miss u!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0