Suttit och klappat ett lejon! sjukt men riktigt coolt!

jupp igar var vi pa Bali Safari Marine Park!  Riktigt kul faktist fick se en massa olika djur som, Vita tigrar, lejon,leopard, apor, zebror, elefanter, och en massa andra djur men det som ocksa var kul var att man fick valja mellan tiger, lejon orangutan och kamel att sitta brevid och ta ett foto :D  Jag valde att sitta brevid ett lejon, och hon sag precis ut som Nala i lejonkungen haha oki fast den vuxna Nala da :P

Tankte forst ta brevid en tiger men de kandes lite mer vanligt sa darfor valde jag lejonet!  Fan vad radd jag var haha men faan vilken upplevelse!! har massa kort bade nar jag sitter sjalv och sen nagra med mig och jessie..

Det fanns ocksa varldens sotaste orangutang som hette Browdie men ja dopte om honom till Brownie hihi, tog kort med han med fick betala 15 svenska kronor for det, och faaaaan vad mysigt det var, hans armar runt mig och sa at han pa en Smarties och smaskade! Neeh usch jag blev helt in love i Brownie haha sa himla mysigt som att halla i en harig bebis nastan :P .. Neeej det var en riktigt bra dag igar!

Om jag skulle saga vad jag tycker om Bali pa en skala fran 1-10 skulle ja ge ca en 3a kanske, inget speciellt alls men men man har ju iaf vart hara nu och pa mandag morgon aker vi hem 06:00 gar planet sa de e inte alls langt kvar tlls det vilket ska bli skont!



saknar min mamma och min lillebror och min hund sjukt mycket!!
tanker pa er!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0