ahhh jag åker snart

oj oj oj oj oj, nu är det verkligen inte långt kvar tills jag åker, känns helt overkligt!
Träffade jessie i måndags för att gå och shoppa lite saker inför resan, Det blev en backpacking ryggsäck väldigt fin :D , silkeslakan (egentligen onödigt enligt dom flesta men jag tycker de e skönt å ha ) regnskydd till väskan, en massa små påsar att packa i , nytt smink :D  sen då så skulle jag handla myggnät men det är fan slut överallt! ingen stadium,inter sport eller team sportia har kvar det, så jag måste ta mig till naturkompaniet någon dag och handla det, tyvärr så är det så mycket dyrare där men men det är bara ett måste...

det känns som om jag knappt har tid till något, har så mycket saker att göra och ska försöka träffa så många på så kort tid!, eftersom jag jobbar gör ju då att jag sover bort dagarna, och jag bara måste jobba för att få in lite pengar .. drygt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0