come speak 2 me

Det är alltid dom oplanerade kvällarna som blir roligast, igår var planen att bara ligga hemma och ta det lugnt då jag börjar bli sjuk, eller jag har vart det ett litet tag nu.. Men jag blev så jävla party sugen runt 10 igår och fick först inte tag i någon, men sen va min lilla monkey ute så hängde med henne och nadine :D , självklart hälsa vi på sandra som jobbar på trädgårn och det var bartömning - wooho.... Hon va ju såklart sjukt brun igår den jäkeln för hon precis kommit hem från thahiti (avis som fan) men men sjukt kul ,träffa en massa folk jag inte hade trott jag skulle möta på, såklart alla på en gång men de löste sig ...
När jag väl satt och väntade på tuben i stan säkert 20 min så får jag ett sms från söta Danessa som också  va ute och frågade om vi skulle ses, och why not? halv 4 går vi vidare till labbet och dricker massa goda drinkar och har det kul shakade lite asses också :P    Tyvärr så såg jag lite senare att min jävla cp till ex är där, det är en sak jag inte riktigt förstår om man nu vart tillsammans och nästan bott tillsammans då är det så jävla fegt att titta på en och sen låtsats som om jag inte va där ? OMOGET JIMMY!  skit samma ha va ändå inte särskilt snygg men det är bara grejen man är ju vuxna människor...

Min kväll slutade iaf med att jag kom hem runt 7 imorse med alldeles för mycket alkohol i kroppen, tog en liten promenix med hunden så jag skulle slippa gå upp tidigt idag, vakna kl 12 och det är väldigt ovanligt, för gamla jag hade sovit till 4-5 men jag är inge trött alls... blir förmodligen det senare idag...

Ringde Gåsa halv 7 imorse för jag trodde hon skulle vara vaken då hon jobbar men nix nix ingen Gåsa som svara =/ första gången jag var vaken innan hihi... well well nu är det dags att gå ut min lilla Rocky..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0