confused

som jag skrev tidigare så känner jag mig stressad med allt, att jag inte har tillräckligt med tid..

just nu består mitt liv av att jobba sova jobba sova jobba sova, jag jobbar väldigt mycket just nu, och nej det är inge kul alls för då sover jag bort hela dagarna och har inte tid att träffa vänner, men precis som alla andra måste jag jobba för att få in pengar, och nu råkar det vara så att jag jobbar natt och mina vänner jobbar dag.. thats life helt enkelt, och jag tycker det är tråkigt att vissa inte kan ha förståelse för detta, klart jag vill träffa mina vänner, men behöver varenda krona jag kan få just nu och det måste tyvärr gå före..

skulle egentligen ut och äta ikväll med sandrita, men då det blivit strul med mina grejer och jag måste flytta dom på eftermiddagen så kommer jag inte orka gå ut 8-9 och äta och vara social, har liksom jobbat tors,fred,lörd,sönd och från fredags så har jag sovit ca 4 och en halv timme, vilket gör att jag just nu är mer död än levande, och kommer inte orka gå ut ikväll.. tycker det är tråkigt att ingen kan ta lite hänsyn till detta eller ha förståelse att jag är trött och måste få vila! 
 
jag tycker inte det är kul att man är van å ses flera gånger i veckan och nu helt plötsligt aldrig, men vad ska man göra när man jobbar om varandra ? =/ 
Mina vänner vet att jag gärna ses en stund innan jobbet och käkar och umgås lite innan jobbet, men då finns det tydligen problem med det med,,, nee jag vet inte vad jag ska göra helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0