Det går faktist bra, det gör det!

JA, min diet går bra! har hållt mig till bra mat och verkligen stått emot sånt jag inte ska äta, det värsta är att gå förbi chips eller godis hyllan på iqa, kan stå där och tänka att bara en sista gång.. Men jag är faktist lite stolt över mig själv som hållt mig i en hel vecka.. okii ni andra tycker kanske det är lite men för mig som äter onyttigt varje dag så är det ett stort steg..

okii att jag drack massa alkohol igår var ju inte så jätte bra, Men detta är min sista helg jag kommer gå ut å festa innan jag åker, dålig bortförklaring kanske men jag känner faktist för att festa och dricka denna helg, får springa och träna lite extra next week helt enkelt..

Nee jag ycker jag har vart rätt så duktig om jag nu får säga det själv!




                                                                                         Dagens låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0