En Jobbig Torsdag!

ahh nu har jag precis kommit hem, har vart en lång dag idag!
Har haft massor att göra idag, jag började dagen med att möta jessi halv 10 i stan, vilket betyde att ja skulle upp kl 8 och det är väldans tidigt för lilla mig, vilket fall som helst så var vi tvugna att gå och ta passfoto till vårat visum och lite annat, så in till centralen och ta lite foton, och sedan vidare till thailändska ambassaden  för att fixa visum, och jag ska säga er att det tog sin lilla tid, vi kommer och det är nr 61 och vi får nr 77 och 25 minuter senare är det nr 61 FORTFARANDE! inte kul!

Dessutom så har min kamera åkt i golvet och gått sönder, bilderna blir helt suddiga och gick idag för att höra vad det kostar att lämna in den, mellan 1500-2000 kr för att fixa skiten och då var det inte ens säkert att det går att fixa så jag menar hur kul är det ? kan man ju lika gärna köpa en ny kamera, problemet är bara att jag inte har pengar till det och nu åker jag om en vecka och utan kamera! =( =( jätte ledsen över detta..
Gick och handla en youghurt glass i gallerian med hallon för det behövde jag faktist..

Sedan var det bara att åka hem och vänta på brorsan för jag hade lovat att jag skulle följa med honom att klippa sig så var hemma ca 1 timme sen var det tillbaka in till stan för klippning, och så bestämde vi oss för att äta lite på Kamarina, det förtjänade vi faktist efter denna långa dag!
Hela dagen har jag vart jätte seg och trött, nu vill jag bara tvätta av mig sminket, lägga mig i sängen och se på idol =)

Kommentarer
Postat av: astrid

samma sak hände mig på ibiza med kameran, att bilderna blev suddiga. Men efter några dagar funkade den igen. Så håll tummarna

2008-09-26 @ 21:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0