Hangover

Vilken jävla kväll!

Min kära mor fyllde år igår så det blev en middag här hemma med lite gäster och sedan utgång som jag hade lovat att följa med på.. Jag å dom lite äldre hamnade på söder och hade det trevligt, blev 4 shots med mammsen och 2 drinkar på bara 1 timme, oj oj oj, skulle iallafall gå vidare till Berns för att träffa kära Sandrita som jobbar där och sluta halv 1 så jag går dit för mig själv...
Och nu är det så att Sandra får sjuka priser i baren för att hon jobbar, så vi dricker på en massa och shotar än jäkla massa där också och bara har det jävligt kul! :D Alltid dom oplanerade kvällarna som blir roligast, efter bersn går jag ut och sätter mig utanför jag och sandra för att prata lite, så kommer det 2 killar, inte svenska (är inte rasist)

1 killen: Era jävla äckliga horor stick härifrån

Jag: Ursäkta va fan sa du ?

2 killen: aa din jävla fitta stick!!

Sandra: vad fan är det du kallar oss? vem fan är du ?

1 killen: a ni är så jävla äckliga, jävla hora!

Sandra går därifrån och ensam sitter Mikaela

2 killen: gå du också din jävla fittjävel

Jag: vad fan är det du säger ?, vem fan är du ? vi är faktist i Sverige och här respekterar vi tjejer oavsett om ni vill det eller inte, vi tjejer har rätt till att säga och göra precis vad fan vi vill! stick härifrån själv era jävla idioter!

1 killen: ska jag slå dig eller ?

Jag: varsegod! slå mig då om du mår så jävla bra av det, om du är så omogen att du måste slå tjejer så varsegod!

Killarna drar för en liten stund och sedan kommer tillbaka....

2 killen: asså de va inte meningen

Jag: URSÄKTA? vem fan tror du att du är?

2 killen: DIN JÄVL HORA, stick innan jag slår sönder dig, hämta hit din kille då så ska ni få se

Jag: för det första så har jag ingen kille och för det andra så behöver jag ingen kille för att klara av dig din jävla idiot! jag klarar mig så jävla bra själv!

Slutar med att killarna bara går därifrån till slut, och jag är skitförbannad!


Jag förstår fan inte vad det är för fel på människor!!  Killar som är så jävla respektlösa!!! åhhhhhh idioter

Kvällen slutade iaf till slut bra, åkte hem till K och hade lite SEX! jupp precis som alla andra har sex sex sex !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0