i can not sleep!

Hur kul är det att sitta helt klarvaken kvart över 4 en tisdagsnatt ?
svar: inte så kul!

Har nämligen jobbat söndag måndag natt, och sovit 3 timmar från söndag till måndag och tisdagen häll jag mig vaken hela dagen för jag skulle göra min tattoo och andra grejer.. vilket fall som helst så tänkte jag lägga mig ner runt 5 för att vila en stund för jag skulle göra en massa grejer på kvällen, ja det var iaf planen men jag sov fram till halv 4 inatt och hade 3 sms och 6 missade samtal =/ inte så kul.
Så nu sitter jag här och är inge trött alls, kl är nu 04:20 och jag är jätte hungrig då jag inte ätiti något idag men kan inte gå ut i köket och värma eller laga något för då väcker jag alla andra här hemma..
och inget bra på tvn är det heller och ont i nacken har jag också... =/


Är iaf jätte nöjd med min tattoo och för er  som undrar vad jag har gjort så är det siffran 4 brevid ett M och detta står för- Michell (min bror) Monica(min moster) Mamma (mammsen lr hennes namn eva MARIE) och Mikaela (mig själv) jupp och 4 har jag gjort i kärlekens färg röd och imorn onsdag ska mamma göra en likadan :D ska bli riktigt kul.




Satt och kolla lite på youtube och så kom jag på en låt som jag älskade när jag var 12 till 14 haha så himla kul när man kommer på såna låtar och får en speciel känsla när man lyssnar



Kommentarer
Postat av: astrid

Du får lägga upp bilder på tatueringarna ;)

2008-09-24 @ 12:47:00
URL: http://astrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0