it feels like a sunday..

Det är Tisdag men idag har jag verkligen en Söndags känsla.. det är grått, regnigt mörkt och tråkigt, precis som söndagar! Såna här dagar vill man bara sitta hemma i sina mjukiskläder i soffan med filt, lite ljus och äta något gott och se en bra film, men nej nej.. just nu håller jag på tvättar vilket inte är kul, måste ut med hunden i regnet, och städa.. BORING... och inte nog med detta så ska jag jobba ikväll också.. men thats life

26 dagar kvar! 26 dagar kvar tills jag sitter på arlanda och väntar på att planet ska lyfta, helt sjukt, tror jag börjar få resfeber... känner mig stressad och jävligt nervös.. om 27 dagar så ligger jag å jessi på stranden och börjar våran underbara resa, som kommer bestå av , sol, bad ligga å slappa på stranden med en god drink, festa festa festa, träffa en massa snyggingar, träffa massa nytt folk och bara njuta av livet! Inget jobb, inga problem utan bara få va... längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0