its not okej!

Igår träffa jag Gåsa en stund i centrum och fikade, som vanligt pratar vi om allt möjligt, men igår satt vi och prata om sex, det här med att killar tycker tjejer är en hora om hon har legat med många, eller om hon har legat med killar som känner varandra, men vi tycker såklart inte att det stämmer, utan att det är ju faktist mer äckligt att vara kompisar som ligger med samma tjej, va inne i någon som din bästa kompis vart i ? NEJ TACK! jag skulle aldrig kunna ha sex med en kille jag vet någon av mina vänner har haft sex med, det är äckligt tycker jag, och det vet jag att Gåsa tycker med och säkert fler tjejer, det är faktist inte okej att kalla en tjej Hora för att hon haft sex mer fler än 1 kille, jag menar så ni killar tycker det är okej att ha sex med över 20 st och ni är bara coola för det ? Nej då är ni fan manshoror helt enkelt om vi tjejer är det... yes det är min åsikt.. och har det någonsin slagit er att utan oss tjejer skulle ni inte ens få något?  Ni tror kanske att ni får en tjej i säng när ni ringer, och vi kanske säger ja, men det är för att vi är kåta och vill ha sex, hade vi inte velat ha sex hade ni fått ett nej, men det roliga är att man hade ju blivit kallad hora då med för man inte vill ha sex med just dig! Nej killar vi tjejer är också kåta och behöver också sex och vill vi ha det så ser vi till att få det, det är ni som blir utnyttjade inte vi!  :D




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0