Jag Vet

jag vet att jag har vart riktig dålig på att blogga nu på sistonde, det är pga av att jag varken haft tid eller ork till att blogga..

Känner mig stressad, det är bara 20 dagar kvar tills jag åker, vilket är INGENTING, tiden går så sjukt fort nu att jag känner att jag inte hinner göra allt jag vill göra, panik!

Har jobbat inatt, så är sjukt trött då jag har vart vaken hela natten lång, och det blir inge sova för mig inte nej nej nej, Har fullt upp idag, om lite över en timme så ska jag träffa Jessie och fixa en massa inför resan..
Vaccinera oss, köpa backpacking väska, Gå till Kilroy, köpa massa nytt smink, köpa näcesär, köpa en kontakt grej till väggen som man kan ha utomlands så vi kan använda vår plattång, laddare etc, köpa minneskort till kameran, jaa det är en hel del vi ska hinna göra idag.

och inte nog med detta måste jag flytta alla mina flyttlådor och annat skit jag har från ett förråd till ett annat idag, jätte kul att behöver bära en massa tunga lådor, fram och tillbaka, upp och ner i trappor, detta ska göras kl 17 idag, och kommer ta några timmar så lilla Mikaela måste hålla sig vaken hela jäkla dagen och hur fasiken jag ska orka detta vet jag egentligen inte, vet att jag kommer vara mer död än levande iallafall, och att jag kommer sova gott ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0