Kat Von D

Jag älskar kat von d, hon är så sjukt duktig på vad hon gör och jag bara älskar henne!


The 24-year-old Kat performed her first tattoo at age 14 and has been pursuing her passion for tattooing ever since. She began working at her first shop at the young age of 16!   fatta vilken talang hon har!

Kat is attracted to realistic tattoos. Her personal style gravitates toward portraiture and realism, mostly on a black and gray scale. Kat loves playing classical piano as well as heavy metal music. She is known by her closest friends to be one of the biggest party animals east of the Mississippi.

jag bara älskar att hon är så cool, liksom klassisk musik, hon älskar bethoveen samtidigt som hon älskar heavy metal, en grym tjej tycker jag!
drömmen är ju såklart att en dag bli tatuerad av henne, vill nämligen ha porträtt på min moster,mamma och bror och det är ju det hon är bäst på... finns säkert dom tatuerare som är bra på porträtt här i sverige också men aa vi får helt enkelt se... vi får se när den tattoon blir av för jag har sjukt mycke annat jag vill göra först :D    och till er som tycker det räcker med tattoos för min del.... noo waaay de kommer bli flera på min kropp och jag bryr mig inte vad ni tycker om det!

       
  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0