lite jobbigt måste jag då säga

Idag vart det så att jag köpte mig en ny kamera, min gamla har ej blivit bättre =(  fick en liten kommentar att de kan fungera igen men inga bättringsvägar här inte, men de är oki, nu har jag en ny kamera, fick bli en svart  som faktist liknar min gamla väldigt mycke, känns skönt att faktist ha en nu innan man åker, men billigt vart det fan inte men men..


Sen känns de lite jobbigt faktist att ja inte kommer träffa mina underbara vänner på ett bra tag snart =/
Gåsalin kommer jag sakna så mycke det är ju liksom min andra halva!
Sandrita min lilla partypingla som ja kommer sakna skit mycke också
och så Linda ska vi inte glömma, en ny vän för livet!
Mamma och lillebror kommer ja tänka på varje dag och självklart ROCKY!! min älskade lilla sötnos, börjar nästan gråta bara jag tänker på det usch.... =/
MEN  jag kommer ju faktist tillbaka men ändå.. de känns lite sådär ..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0