Min bebis e sjuk =/

Ja min bebis är då min hund! Min lilla Rocky är sjuk, tycker så synd om honom, har legat i sängen hela dagen med Rocky inlindad i en filt för han legat och skakat för han har frysit =/, min lilla bebis..
Så jag kom nyligen hem från Veterinären och han har förskylning och problem med halsmandlarna, så nu är det antibiotika för min lilla Rocky som gäller och hur jag ska få in honom tabletterna kommer bli ett stort projekt för han är inte dum inte, han lurar en och äter maten man lagt den i eller rullat in den i en ost bit och  2 sek efter spottar han ut tabletterna.. och dessutom så har han ingen aptit idag.. mmm får se hur detta ska gå






Lika som bär =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0