mitt liv och ingen annans

ja blir så irriterad över vissa människor som ska försöka styra en, eller säga vad man borde göra och inte med sitt liv!
vill jag fettsuga mig tillexempel så gör jag det, då ska inte alla andra börja säga att nee gör inte det, du behöver inte det du har så fin kropp ändå och fall inte för grupptryck bla bla bla bla bla...... ja menar jag gör vad jag vill när jag vill, speciellt om det får mig att må bättre sen struntar jag i vad alla andra tycker om mig, och måste säga att jag också blir irriterad när vissa säger att jag bara är dum för jag vill göra vissa saker, men jag vet att detta bara handlar om svartsjuka men orkar inte ens bry mig egentligen men jag blir bara så arg, låt mig göra vad jag vill med MITT LIV!


iaaf nog om den skiten... för övrigt går min diet riktigt bra faktist, har hållt mig till all nyttig mat och nu ska jag faktist ner för att handla mer nyttig mat, men har fortfarande problem med det här jävla suget men men jag får bara stå emot helt enkelt....

Nu har jag vart sjuk i flera dagar också, inge kul alls, ont

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0