Ny kost!

Yes, från och med igår bestämde jag mig för att lägga om min kost! har bara lite över en månad kvar tills jag åker och i hate my body! är inte nöjd och är arg på mig själv för att jag tillåtit mig själv bli så här, ett fetto!
tycker att jag än så länge hållt mig bra, men det jag faktist har svårtast för är och hålla emot det här suget, därför har detta aldrig fungerat för mig för jag kan inte stå emot, men nu jävlar säger jag bara!
Det som också är svårt är att man jobbar och förstör hela tidsrytmen , sover ju liksom hela dagarna men detta ska fungera ändå!

igår åt jag grillad kyckling,sallad,majs,tomater och keso, ivanliga fall hade jag dränkt det i dressing eller sås men not this time :D
och frukost idag blev det havregrynsgröt med pytte lite sylt, och två hårda mackor med keso :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0