Piercing och Gåsa

idag bestämde jag mig för att jag skulle göra en ny piercing, japp i bröstvårtan! jag har redan en där eller rättare sagt hade, men nu är det så att min kropp inte gillar att jag har piercingar så därför stöter kroppen bort dom hela tiden och smarta jag går och gör om och om igen, så idag gick jag till east street och gjorde i andra bröstvårtan och tog bort den jag hade, och jaa det gjorde jävligt ont, men det går så och är verkligen värt det! :D känns riktigt bra faktist, fast saknar den gamla redan, jag vet det är jätte konstigt men det har vart en del av mig, har ändå haft det i många år.. men nu har jag en ny :D


Sen så måste jag säga att jag ser fram emot imorn jätte jätte mycket, ska ut med Gåsa och hennes pojkvän och kompisar till han, ska faktist bli riktigt kul, ska först hem till Gåsa och dricka lite vin och äta lite kex med ost och sen möta upp grabbarna på stan, då jäklar blir det party party party all night long...





Love this song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0